Re: http://people.debian.org/~barbier/debian-installer/l10n/tr/tr

* yalcin kolukisa [2004-03-15 01:30:37-0800]
> selamlar

Selam,

Duzeltmeler icin tesekkurler.  d-i cevirileri nihai surum cikincaya
kadar surekli degisecek.  Cevirilerin toplu halde gozden gecirilmesi
icin en son "string freeze" asamasini bekliyoruz.  Tabii bu durum buyuk
bir kismi imla hatalarindan olusan bu duzeltmeleri yapmamiza engel
degil.  Bu aksam veya yarin sabah degisiklikleri commitlerim.  Anlam ve terim
degisiklikleri uzerinde daha sonra ayrintili duracagiz.  (Buralarda
olursaniz siz de katki saglayabilirsiniz.)   Bu sinifa giren
degisikliklerle ilgili goruslerimi belirtmem gerekirse...

[...]
> Bu makinedeki b?t?n disklerdeki b?l?mleme tablosunu
> yok edecektir. TEKRAR "
> "ED?YORUM: BU MAK?NEDEK? T?M HARD D?SKLERDEK?
> B?LG?LER? S?LECEKT?R! E?er "--> HARD DISK yerine
> "SAB?T D?SK" desek?

Katiliyorum, bunu SABIT DISK yapmaliyiz.

[...]
> kernel yerine ?ekirdek yayg?n olarak kullan?lan bir
> kelime. Kernel yazan yerleri "?ekirdek" kelimesi ile
> de?i?tirmek daha uygun olabilir.

Evet, "cekirdek" daha _oturmus_ bir karsilik.