Islem (simdilik) tamam

Herkese merhaba,

d-i'i Turkce konusturmak amaciyla yuruttugumuz sinsi operasyon su an
itibariyla sonuclandi ve guncellenen/tamamlanan butun ceviriler oraya
buraya commit edildi.  Emegi gecen butun arkadaslara sevgilerimi
sunuyorum ve sizi depo guncesiyle basbasa birakiyorum.

r8 | roktas-guest | 2004-03-14 02:02:18 +0200 (Sun, 14 Mar 2004) | 15
lines

"Hiieeyytt d-i cevirilerinde 100%'u gorcez bu sefer" commit'i.  /me
hickirarak aglamaktadir :-)

base-config cevirileri (tesekkurler Ozgur Murat Homurlu):
* po-debconf/base-config/debian/po/tr.po
* po/base-config/po/tr.po

tasksel cevirileri (tesekkurler Cagatay Tengiz):
* po/tasksel/po/tr.po
* po/tasksel/tasks/po/tr.po

debian-installer'a son dokunus (tesekkurler Osman Yuksel)
* debian-installer/partman/partman-reiserfs/debian/po/tr.po:
    ../templates:81 msgid'de "ReiserFS" "reiserfs" olmaliydi.

P.S.  Ozgur, senin isabetle fuzzy olarak biraktigin mesajlari biraz da
alelacele sekilde duzenledim.  Bunlari daha sonra tekrar ele alabiliriz.
Ha bir de po/base-config/po/tr.po vardi, onu da musaadeni almadan senin
adina duzenledim.  Bu dosya senin uzerinde gozukuyor, diledigin gibi
degistirebilirsin ;-)