Re: hmm

* Osman Yüksel [2004-03-13 17:34:44-0000]
> çevirileri tamamladım
> ancak depoya gönderirken bağlantım koptu ve ikinci denememde svn-tr'da
> şöyle bir çıktı alıyorum

Elindeki calisma kopyasini bir yere yedekle ve depoyu tekrar checkout
yap.  Eger daha onceden butun bir depoyu calisma kopyasi (WC) olarak
almissan soyle birsey yapacaksin:

	mv -f svn svn.old
	svn-tr co /://

Bu islemden sonra yeni kopyayi kontrol et, problem var mi diye (kontrol
tamam ise eski kopyayi mutlaka sil, karisiklik cikarmasin).  Su an kendi
calisma kopyami guncelledim.  Herhangi bir sorun gozukmuyor.  Ellerine
saglik :-)

P.S. check-translations betiginin eski kopyasini kullaniyorsun sanirim.
(POCHECK ismi eski versiyona ait.)  Onu da bir ara guncellemeni
oneririm.