Re: Onemli duyuru

Merhaba,
Testing'deki svnadmin-0.33-1'i Alioth'a kopyaladım, çalışıyor gibi
görünüyor fakat dump dosyası elde edemedim (output file 0 byte da
kalıyor).
Dosyaları yeniden import etmek ve versiyon bilgisini kaybetmek şu
aşamada çok da büyük bir kayıp sayılmaz. İşe iyi tarafından bakarsak
artık subversion 1.0 çıktığına göre bu yaşadığımız son dump/relaod
problemiydi.
Subversion 1.0 şu anda testing ve unstable'da bulunuyor. Stable için ise
http://people.debian.org/~cjwatson/subversion-woody/ adresinden apt
aracılığı ile kullanılabilir. Versiyon takibi için subversion seçimi
yapmanız çok güzel olmuş. O sıralar paket ayrıntılarında
"alpha" seviyesinde olduğunun yazılı olması ve testing'de bulunmaması
biraz rahatsız ediciyse de şu anda gayet memnunum subversion
kullanıyor/öğreniyor olmaktan. İleri görüşlülüğünüz için tebrik
ederim :*)