Koordinasyon sayfasi

Merhaba,

Bot'u kendi makinemde calistirarak olusturdugum tablo'yu statik sayfa
olarak koordinasyon sayfasina koydum:

	http://l10n-turkish.alioth.debian.org/coordination.php

Alioth adminlerinden hala cevap alamiyorum.  Su anki sayfa gecici bir
cozum suphesiz, fakat listeye oncekilere benzer sekilde "sozde-url"
baslikli ileti gonderebilirsiniz.  Burada 'mutt'da hazirladigim basit
bir makroyla tablo'yu guncelleyebiliyorum, dolayisiyla bot varmis gibi
calismalara devam edebilirsiniz.

Umarim tablo'da eksik veya yanlis kisi uzerine kaydedilmis bir dosya
yoktur.  Oyle bir durum varsa bana bildirmeniz yeterli.  Tablo'da
gorulen LCFC ve RFR durumlu cevirilerde simdilik ceviri dosyalari yok.
Daha sonra bunlari da ekleyebilirim.

Tablo'yu hazirlarken farkina vardim.  Coklu ceviriler sadece *ITT*
etiketiyle kullaniliyor.  Yani:

	[LCFC]: debian-installer://{falan/tr.po,filan/tr.po}

baslikli bir ileti yerine, her bir dosya icin ayri ileti (bu ornekte iki
tane) gondermelisiniz.  Bu zorunluluk sistemin isleyis seklinden
kaynaklaniyor.  Zira RFR ve LCFC etiketleriyle incelenmesi icin ileti
ekinde dosyalari da gonderiyorsunuz, bu islem coklu ekler icin anlamli
ve pratik olmadigindan ayri ayri iletiler halinde yapilmali.

Biten d-i cevirilerine ve diger cevirilere (Cagatay bey'e ozur) goz atma
firsati bulamadim henuz.  Zaman kaybetmemek icin d-i cevirilerini bu
haliyle gonderelim, sonra inceleriz.  Bende CVS yazma hakki yok.
Listede Murat ve Halil'in bu imkani var.  Saniyorum onlar CVS isiyle
ilgilenirler.