Re: soru

Merhaba,

* jml <cencami@wi.rr.com> [2004-01-27 23:51:13-0600]
[...]
> Herneyse aslinda size yardimci olmak istiyorum Amerikada 6 yildir
> yasiyorum ingilizce bayagi iyi diyebilirim. Ama linux seviyem cok iyi
> degil. HerNasilsa size ingilizceden Turkceye cevirelerde yardimci
> olmak istiyorum " eger yardima ihtiyaciniz varsa."

Hosgeldiniz :-)  Duyurulari takip etmisseniz ilk bakilacak yeri
ogrenmissinizdir:

	http://l10n-turkish.alioth.debian.org/

ve hususen:

	http://l10n-turkish.alioth.debian.org/howto.html

Buyurun istediginiz yerden baslayin.  Fakat hangi belgeyi secmisseniz
once o konuda niyetinizi [ITT] ile listeye belirtmeyi unutmayin.

Iyi calismalar, oradaki dostlara selamlar :-)