soru

merhaba dostlar.
Kisa bir sureligine Debian i denedim bayagi begendim dogrusu. benim gibi yeni baslayan birisi icin cok iyi . Gecenlerde libranet versiyonunu ele gecirdim sahane bir yukleme programi benim 4 yillik eski laptop bilgisayarima bile linux yukleyebildim onun sayesinde.

Herneyse aslinda size yardimci olmak istiyorum Amerikada 6 yildir yasiyorum ingilizce bayagi iyi diyebilirim. Ama linux seviyem cok iyi degil. HerNasilsa size ingilizceden Turkceye cevirelerde yardimci olmak istiyorum " eger yardima ihtiyaciniz varsa."

Cemal