Re: man sayfaları

Selam,

Bir de LANG="tr_TR" için denerseniz iyi olur.

Knoppix'de yerel ayarları LANG="tr_TR" olunca
alias man='LANG=tr_TR.UTF-8 man'
şeklinde alias tanımlamak gerekiyordu.

Son çare: -E ascii
Bu durumda sayfa Türkçe karaktersiz görüntülenir.

Esen kalın,
Nilgün

Pazar 9 Kasım 2003 21:54 sularında, Murat Demirten şunları yazmıştı: