Re: =?ıso-8859-9?q?=E7evirideki?= hatalar

Çok teşekkürler (önceki teşekkür mailim listeye gelmedi :)

Çevirileri teknik hatalardan arındırdım.
http://cvs.debian.org/debian-installer/ adresinden aşağıda isimleri belirtilen
dosyaları kontrol etmeye başlayabiliriz. Çeviriler üzerinde epey uğraşmak
gerekecek.

find -name tr.po -print -exec msgfmt -o /dev/null --statistics {} \;
./anna/debian/po/tr.po
16 çevrilmiş ileti.
./main-menu/debian/po/tr.po
6 çevrilmiş ileti.
./retriever/floppy/debian/po/tr.po
2 çevrilmiş ileti.
./tools/aboot-installer/debian/po/tr.po
2 çevrilmiş ileti.
./tools/autopartkit/debian/po/tr.po
23 çevrilmiş ileti.
./tools/base-installer/debian/po/tr.po
60 çevrilmiş ileti.
./tools/baseconfig-udeb/debian/po/tr.po
2 çevrilmiş ileti.
./tools/cdebconf/debian/po/tr.po
5 çevrilmiş ileti.
./tools/cdrom-checker/debian/po/tr.po
20 çevrilmiş ileti.
./tools/cdrom-detect/debian/po/tr.po
19 çevrilmiş ileti, 2 belirsiz çeviri, 1 çevrilmemiş ileti.
./tools/ddetect/debian/po/tr.po
17 çevrilmiş ileti.
./tools/grub-installer/debian/po/tr.po
15 çevrilmiş ileti.
./tools/hppa/palo-installer/debian/po/tr.po
2 çevrilmiş ileti.
./tools/ia64/elilo-installer/debian/po/tr.po
4 çevrilmiş ileti.
./tools/kbd-chooser/debian/po/tr.po
0 çevrilmiş ileti, 2 belirsiz çeviri, 9 çevrilmemiş ileti.
./tools/lilo-installer/debian/po/tr.po
7 çevrilmiş ileti.
./tools/lvmcfg/debian/po/tr.po
62 çevrilmiş ileti.
./tools/mips/arcboot-installer/debian/po/tr.po
6 çevrilmiş ileti.
./tools/netcfg/debian/po/tr.po
51 çevrilmiş ileti, 4 belirsiz çeviri.
./tools/partconf/debian/po/tr.po
35 çevrilmiş ileti.
./tools/partitioner/debian/po/tr.po
6 çevrilmiş ileti.
./tools/prebaseconfig/debian/po/tr.po
5 çevrilmiş ileti.
./tools/s390/dasd/debian/po/tr.po
13 çevrilmiş ileti.
./tools/s390/netdevice/debian/po/tr.po
30 çevrilmiş ileti.
./tools/sparc/silo-installer/debian/po/tr.po
4 çevrilmiş ileti.
./tools/yaboot-installer/debian/po/tr.po
5 çevrilmiş ileti, 9 belirsiz çeviri, 8 çevrilmemiş ileti.
./utils/debian/po/tr.po
1 çevrilmiş ileti, 2 belirsiz çeviri, 5 çevrilmemiş ileti.

Per 06 Kas 2003 23:55 tarihinde, Nilgün Belma Bugüner şunları yazmıştı: