Re: DebianORGcontact

* Mehmet Turker <m@mturker.net> [2003-06-12 16:15:56+0300]
> DebianORGcontact sayfasının çevrimini bitirdim lütfen kontrol.
> Şu link problemleri bu sayfada da ortaya çıktı , bu wml nemenem
> birşeymiş böyle:)

Kontrol ettim ve bazi bolumleri degistirdim.  Butun Debian sayfalarinda
gecen ve artik terimsel anlami olan bazi sozcukler var: "bug report",
"pseudo-package" vb gibi.  "Debian Social Contract" cevirisi bittikten
sonra bu zamana kadar birikenleri listeleyip degerlendirmek icin buraya
gonderecegim.  Bunlar hakkinda mini bir Debian-jargon sayfasi
duzenlemeyi de dusunuyorum.