Re: Ýlk Çeviri :)

Çok yoğun geçen bir günün ardından ancak şimdi zaman bulabildim, belgeyi commit ediyorum.
Bir kaç saat içerisinde güncellenir.

Kendimizce önemli gördüğümüz sayfaları daha önce konuşmuştuk. Elbette istediğiniz sayfayı çevirebilirsiniz. Kararsız kaldığınız noktalarda önemli olarak gördüğümüz sayfaları çevirmeniz daha iyi olur ama :) Temel olarak niteleyebileceğimiz sayfaların çevirisi bittiğinde aslında
epey iş yapmış olacağız.

Şimdi ben bir kaç sayfayı daha fazlamesai.org ortamına eklemeye çalışayım.