Re: =?us_ascii:iso-8859-1:iso-8859-9:utf-8?q?=DDlk_=C7eviri_:=29?=

* Mehmet Turker <m@mturker.net> [2003-06-04 14:34:56+0300]
> Bende bir başlayabilsem çevirecem ama nerden başlıyacağımı hala
> çözebilmiş değilim bu cvs işi pek bana göre değil galiba. :)
> Belirtilen adresten birşeyler çıkartmaya çalıştım ama olmadı. Recai
> arkadaşım bir sayfayı çevirmek için izlemek gereken yolu bir anlatırsa
> sevinirim.
Izlenmesi gereken yol cok basit :) Murat malzemeyi yigiyor, yani CVS'den
dokumani source halde FM ceviriye getiriyor.  Biz de orada duzenliyoruz.
(FM ceviriden bir account alacaksin once)  Ekmek yapildiginda Murat onu
aliyor, firina veriyor :) (cvs commit) Hepsi bu kadar... Hadi bakalim
gencler canlanin, bitirelim su isleri ;)