Cevirilerle ilgili oneriler

Ceviri sayfalarinin sonuna soyle kucuk bir not eklemekte fayda var diye
dusunmekteyim:

  --
  Bu sayfayı düzenlemeden önce lütfen DebianL10nTurkish? talimatlarını
  okuyun. Çeviri sırasında CeviriKaynaklari sayfasına başvurulabilir.

  Sayfanın orijinali: http://www.debian.org/distrib/

Tabii bu not cvs co'da eklenecek, commit'de cikarilacak.  Ozellikle
sayfanin orijinal hali ceviri sirasinda cok gerekiyor.

DebianL10nTurkish icin faaliyetler ve bir miktarda cevirinin usulu
hakkinda bilgilendirici birseyler yazdim.  Duzenlemeye acik halde orada
duruyor, oneriler/duzeltmeler?

CeviriKaynaklari baginda da sozluk kivir-zivir var.  Buraya baska ne
eklenebilir?

Son olarak katkida bulunanlar icin ozel bir sayfa da ekledim.  Liste
eksik olabilir. (FM ceviri history'yi esas aldim) Unuttugum kisiler
varsa bana haber vermelerine gerek yok, sayfa duzenlemeye acik ;)

Bir diger onerim de DebianL10nTurkish'de belirttigim sozcuk/kalip
tartismalarinin bu listede yapilmasi geregi.  Sozcuk/kalip
degerlendirmeleriyle ilgili posta'lara ozel muamele edelim.  Ceviri
sirasinda belirsizlige dusulen bir sozcuk varsa, konuyla ilgili listeye
atilacak posta'nin konusu (subject) tag'li sekilde belirli bir formatta
olsun, bu sekilde gerek duyuldugunda arsiv aramalari da kolaylasir:

  sozluk: foo
veya
  turkce: foo

(foo yerine tartismaya konu olan sozcuk veya kalip)

P.S. Murat, bu DebianL10nTurkish'i netlestirdikten sonra onun iceriginden
yararlanarak liste ve faaliyetler hakkinda birkac yere announce yapmak
da yarar var. Meselâ bu liste hakkinda henuz FM'e haber gecilmedi.  Ben
o haberi gecerim. Bunun disinda nereler olabilir, linux.org.tr ?