Re: Svensk översättning tillkännagivandet av Debian 11 (korrekturläsning skulle uppskattas)

-------------------- 8< --------------------

>och engelska originalet på
>
>https://salsa.debian.org/publicity-team/announcements/-/blob/master/en/drafts/bullseye-release.wml
>
>Det är mycket som är samma på tidigare versioner, så mycket har jag
>förstås kopierat därifrån, met det är en del nytt. (och jag kan har
>slarvat).
>
>Så korrektur skulle uppskattas stort!

Jag hittade så klart några hänvisningar till Buster där det nu skulle
vara Bullseye.

Senaste uppdaterade versionen hittas på
https://salsa.debian.org/publicity-team/announcements/-/blob/master/sv/drafts/bullseye-release.wml

Förra länken ovan var tyvärr till en specifik commit.

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se
gusnan@debian.org