Re: Granskning debian-refcard

Ser bra ut!

Mvh,
Anders

Hej!

Som ni kanske har sett har holgerw efterfrågat uppdaterade
översättningar av debian-refcard på sändlistan debian-docs - och i detta
fallet var det väldigt lite som behövde uppdateras, så jag har gjort en
översättning.

po-fil bifogas, men det var bara en ny sträng:

"E.g. to set up the network w/o DHCP or to adapt bootloader
installation."

som jag har översatt till:

"T.ex. för att ställa in nätverket utan DHCP eller anpassa
installationen av bootloader."

Om ni godkänner så skickar jag in denna mha en merge-request till
paketet på salsa.

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se
andreas@ronnquist.net

[Please don't CC me, if I mail to a mailinglist, I am subscribed to it.]