Sv: Felstavning på http://www.debian.org/distrib/netinst

> Hej!
>
> Först vill jag säga att ni som jobbar med översättningen för Debian är
> hjältar och skall vara väldigt stolta med det ni gör.
>

> Jag hittade en liten konstig förklaring, som ni säkert vill rätta till
> för att få till allt perfekt! Jag gick in på
> http://www.debian.org/distrib/netinst i den svenska varianten av sidan
> (titeln är "Installera Debian GNU/Linux via Internet"). Där finns en
> underrubrik och text:
>
> Liten cd
> Dessa avbildningsfiler är upp till 180 Mbyte stora, vilket gör dem
> [...]

Tack för din rapport!

Detta skall nu vara fixat. (Webbsidan uppdateras periodvis några gånger
om dagen från ett CVS-förråd, så om det inte har uppdaterats ännu så är
det bara en tidsfråga innan ändringen kommer online.)

Jag hoppas att inte bristen på hastighet på denna fix skrämmer bort
dig från att rapportera mer problem med hemsidan - Jag har nu fått
rättigheter att göra fixar på hemsidan, så jag kommer att försöka fixa
problem med svenska översättningen som rapporteras med mer acceptabel
hastighet.

mvh
/Andreas Rönnquist