Re: [new version] phpbb3 3.0.7-PL1-2: Please update debconf PO translation for the package phpbb3

> The deadline for receiving the updated translation is
> Sun, 06 Jun 2010 18:59:27 -0400.

Jag är på resande fot och har vissa dubier kring mina möjligheter att
hinna ta tag i den här. Egentligen är det väl inte helt svårt, men jag
föredrar att göra det när jag har gott om tid, ett vaket huvud och
tillgång till rätt verktyg ... dvs, en annan vecka. :)

All hjälp är välkommen! På söndag ska jag försöka komma ihåg att se
vad som har hänt och eventuellt göra en insats.

Martin