status + =(

skickade just filen för openafs. kvar är således mldonkey.

jag utgår ifrån att ingen missade specialomnämnandet i bubulles mail till -i18n, lite synd men inte heller nån överraskning. Vi missade tåget men har å andra sidan gjort en massiv insats de senaste veckorna[1].

Jag kommer göra mldonkey ikväll eller imorron och sen kommer jag varva ner och bara bevaka NMU-req. som ramlar in då och då.

[1] <http://i18n.debian.net/debian-l10n-stats/testing/year/podebconf.png>
--
/brother
http://frakalendern.se