Kommentarer om problem med gallery och nap.

> De två ovan lämnar jag tills jag orkar forska i varför det är fel på
> dem och hur jag ska göra. (Eller tills någon annan gör det...)

Om jag uppfattat problemet korrekt saa aer det att filerna innehaaller
var sin fuzzy-tag paa ett lite underligt staelle, daer t.ex. poedit inte
hittar det.
Loesningen aer att oeppna sv.po-filerna i en text-editor och helt enkelt
ta bort raden som innehaaller ordet fuzzy.

--
Regards,
Andreas Henriksson