ako prelozit "authenticity verification page"

ahojte,

no tak som zistil ze musim najskor subscribnut... ;)

robota som este nestudoval kedze som si pozrel archiv az teraz, tak aby ste
vedeli, upravujem faq. uz som z prekladania par dokumentov vcera a dnes
trosku unaveny..., tak mam otazku:

> Detailné informácie nájdete na <a
> href="../verify">stránke overenia autenticity</a>.

zneje mi to nejako zle. ak máte lepsi napad, sem s nim.

--
matej kovac
matej.kovac@telnet.sk