Re: Debian Social Contract - (v1.1) versiunea pdf in limba Romana

On Ma, 07 ian 14, 23:41:12, Iulian wrote:

> Buna ziua ma numesc Iulian sunt pasionat de it si open source il
> promovez cum ma pricep prin media si televiziuni.

Servus Iulian,

Mă bucur că ești interesat de software liber[1] și voi încerca să te
ajut cum pot.

[1] în limba română nu avem nevoie de artificiul cu „sursa deschisă”,
termenul „software liber” exprimă exact ceea ce au intenționat creatorii
termenului „free software” în limba engleză. Vezi și
http://www.gnu.org/philosophy/open-source-misses-the-point.html

> Am cautat peste tot dar din pacate nu am gasit o traducere pdf in
> Romana ( pentru a fi tiparita pe suport hartie ) a "Debian Social
> Contract - (v1.1) "
>
> Ma puteti ajuta cu o versiune a acestui document?

Din câte văd nu avem nici măcar o traducere a versiunii 1.1, avem doar
pentru 1.0 și până nu fac o verificare completă nu m-aș grăbi să o
recomand nici ca bază pentru o traducere a versiunii 1.1.

> Nu pentru mine am nevoie de el ( eu inteleg engleza ) ci pentru a
> arata oricui ar fi sceptic in legatura cu legalitatea utilizarii sau
> distribuirii Debian ca persoana fizica sau juridica.

Dacă consideri că este de ajutor atunci am următoarea sugestie.
Trimite-mi o traducere a versiunii 1.1 pentru sit și între timp mă
gândesc la o posibilitate de a obține o versiune pdf din același
document (n-ar trebui să fie prea greu).

> De asemeni as fi recunoscator sa primesc si orice alt  Document in
> format electronic ce poate fi tiparit pe suport hartie in Romana sau
> Engleza ce are legatura cu utilizarea Debian ca Desktop sau server.

Vezi ce ar mai fi interesant de pe situl Debian. Dacă tot punem la punct
o metodă automată de transformare în pdf restul devine o „formalitate”.

http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
http://nuvreauspam.ro/gpg-transition.txt