Debian Social Contract - (v1.1) versiunea pdf in limba Romana

Buna ziua ma numesc Iulian sunt pasionat de it si open source il promovez cum ma pricep prin media si televiziuni.

Am cautat peste tot dar din pacate nu am gasit o traducere pdf in Romana ( pentru a fi tiparita pe suport hartie ) a "Debian Social Contract - (v1.1) "

Ma puteti ajuta cu o versiune a acestui document?

Nu pentru mine am nevoie de el ( eu inteleg engleza ) ci pentru a arata oricui ar fi sceptic in legatura cu legalitatea utilizarii sau distribuirii Debian ca persoana fizica sau juridica.

De asemeni as fi recunoscator sa primesc si orice alt Document in format electronic ce poate fi tiparit pe suport hartie in Romana sau Engleza ce are legatura cu utilizarea Debian ca Desktop sau server.

Cu stima Iulian