Traducere note lansare

Salutări la toți care sunt înscriși, sau nu ;)

După cum poate știți (sau nu) squeeze ar trebui să fie lansat în noaptea
5-6 februarie. Asta înseamnă că suntem pe ultima sută cu notele de
lansare. Situația este așa (inclusiv ce am lucrat eu local):

--------------

about.po:
21 mesaje traduse.

installing.po:
53 mesaje traduse, 1 traducere aproximativă(fuzzy).

issues.po:
62 mesaje traduse, 3 traduceri aproximative(fuzzy), 56 mesaje netraduse.

moreinfo.po:
18 mesaje traduse, 3 traduceri aproximative(fuzzy).

old-stuff.po:
18 mesaje traduse.

release-notes.po:
123 mesaje traduse, 8 traduceri aproximative(fuzzy), 4 mesaje netraduse.

upgrading.po:
231 mesaje traduse, 65 traduceri aproximative(fuzzy), 58 mesaje netraduse.

whats-new.po:
69 mesaje traduse, 46 traduceri aproximative(fuzzy), 40 mesaje netraduse.

Eu momentan lucrez la issues.po și știu că Eugen a lucrat la
installing.po, deci bănuiesc că se va ocupa el de acel fuzzy.

Dacă cineva dorește să ajută vă rog întrebați aici pe listă ce fișiere
sunt „disponibile”, ca să nu lucrăm la același lucru ;)

Pentru comit vă rog să-mi trimiteți petice sau direct fișierul ca să le
încarc, preferabil gzipuite ca să nu fie probleme de codificare.

Spor,
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/