Coordonare traduceri (varianta super scurtă)

On Tue,20.Apr.10, 21:40:17, Andrei Popescu wrote:

> În primul rând îmi cer scuze pentru lungimea mesajului, dar nu văd ce aș
> putea scurta...

Cred că v-am speriat :(

Foarte pe scurt:

- mergeți la http://d-i.debian.org/l10n-stats/
- click pe „ro” să vedeți stadiul pentru fiecare nivel (pentru că Stan a
  preluat subnivelul 2 din nivelul 1 prioritar este acum nivelul 2)
- alegeți unul (sau mai multe) din fișierele care apar la „Outdated” sau
  „Missing files”
- anunțați pe listă ce urmează să lucrați la el ca să nu traducem de mai
  multe ori același lucru
- (opțional) dacă nu găsiți fișierele sau orice altceva nu vă descurcați
  întrebați aici pe listă

În principiu monitorizez și #debian-ro pe irc.debian.org (OFTC), dar
trebuie să-mi menționați nickul (amp_mon) și în general nu sunt activ
decât seara.

http://yetanotherpersonal.blogspot.com/2009/09/neticheta-in-vremurile-noastre.html