Re: Debian Lenny r0 și planurile pentru Debian Sqeeze

Salut,

În data de 18 februarie 2009, 17:49, Eddy Petrișor
<eddy.petrisor@gmail.com> a scris:
> Experimental, în ultima fază, ca o unealtă care să ne ajute la
> coordonarea traducerilor, am făcut public și am folosit un repo git
> pentru coordonarea traducerilor. Acest lucru a funcționat relativ bine
> pentru cei implicați direct (eu, Igor și Andrei) datorită inclinației
> fiecăruia dintre noi către partea tehnică și/sau programare, dar
> înțelegem că nu este o metodă care să ne ajute să atragem noi
> persoane.

Pentru mine utilizarea lui git în procesul de traducere a dus la creșterea
randamentului și eficienței. Motivele erau limitarea numărului de mailuri cu
notificări, posibilitatea de a urmări modificările, de a face zeci de
modificări
pe același fișier fără a face zgomot pe liste. Deci eu, personal, aș merge
în continuare pe un repo git pentru centralizarea traducerilor.

> De aceea planificăm integrarea acestui mod de traducere cu o interfață
> web precum pootle sau narro.

Aici ar trebui să aflăm ideiile lui Alex în privința direcției de dezvoltare
lui Narro și să vedem cum am putea integra suportul de git.

>    * ghidul de instalare tradus în română
> http://www.debian.org/releases/

Probabil că ar fi util să punem toate sursele necesare în git și să avem
o pagină pe wiki ce ar descrie eforturile curente, datele necesare de
administrare (ce director din git la ce repo svn corespunde, cine are
drepturi de commit, ie responsabilul), progresul, etc.

Igor

--
:wq