Re: Versiunea pentru traducere

On Fri,18.Jul.08, 11:41:26, Igor Stirbu wrote:
> Salut,
>
> Când am trimis traducerea pentru șablonul debconf a pachetului
> debreaper scriptul mă întrebase de versiunea pachetului căci nu
> îl aveam instalat. E important să se introducă o versiune? Dacă
> da, pe care o aleg? Cea din unstable?

Fără să fiu foarte familiarizat cred că ar trebui să fie versiunea de la
care provine șablonul, pentru că ulterior se mai pot introduce
modificări. Oricum, responsabilul de pachet ar trebui să verifice dacă
traducerea este completă pentru ultima versiune a șablonului și cred că
formatul .po permite așa ceva fără probleme.

> --
> :wq

<SHIFT>zz