Re: Versiunea pentru traducere

Igor Stirbu wrote:
Salut,

Când am trimis traducerea pentru șablonul debconf a pachetului
debreaper scriptul mă întrebase de versiunea pachetului căci nu
îl aveam instalat. E important să se introducă o versiune? Dacă

Nu e prea important, dar e util pentru a urmări cât de mult durează să fie introdus.

da, pe care o aleg? Cea din unstable?

Dacă vrei neapărat, o poți pune pe cea din unstable (deși de multe ori sunt șabloane care sunt și mai noi decât unstable).