Re: [RFC] Doua pagini din website

On Wed, 31 Jan 2007 03:30:27 +0200
Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> # Ce sunt CD-urile „actulizare“ (update)?
> # Ce sunt CD-urile „sursă“ (source)?
> # Unde este imaginea CD cu non-libere (non-free)?
>
> La primul ai şi o greşeală de ortografie
>
> Cred că ar fi mai bine:
> ...CD-urile cu actualizări?
> ...CD-urile cu surse?
> ...CD cu software non-liber?

Am eliminat clarificările, dar am păstrat „programe” în loc de
„software”

> Programele de pe CD-urile oficiale sunt depăşite. De ce nu lansaţi o
> versiune nouă?
> Programele de pe CD-urile oficiale sunt vechi. De ce nu lansaţi o
> versiune nouă?

Programele de pe CD-urile oficiale sunt versiuni vechi. neoficiale?

> CD-ul/DVD-ul nu iniţializează sistemul! / De pe care CD ar trebui să
> iniţializez? CD-ul/DVD-ul nu porneşte! / De pe care CD ar trebui să
> pornesc sistemul?

CD-ul/DVD-ul nu porneşte sistemul!

CD-ul poate funcţiona dar totuşi să nu booteze (nu e bootabil sau e
scris greşit)

> „reprezintă” (îţi sugerez să instalezi aspell-ro din Debian Etch sau
> Unstable, totuna e, ar trebui să meargă chiar şi dacă ai Sarge)

Nu vreau să te critic (prea tare :P), dar aspell nu prea ştie de â.
Probabil după ce am să mai adaug cuvinte va fi mai ok.