Re: [RFC] Doua pagini din website

On Tue, Jan 30, 2007 at 11:43:08PM +0200, Andrei Popescu wrote:
> Salutare la toată lumea,
>
> Am încărcat pagina despre noi în Română. În mare parte este o traducere
> a celei în engleză:
>
> http://www.debian.org/international/Romanian.ro.html
>
> Am mai terminat o pagină din secțiunea CD, și anume faq:
>
> http://www.debian.org/CD/faq/index.ro.html

-> intrebarea mea nu are raspuns aici
nu e natural, poate ar fi mai bine:
nu gasesc raspuns aici la intrebarea mea

->... acest program jigdo...
programul jigdo

non-libere ala suna ca dracu dar stiu ca nu sunt alternative, :-)

-> unde sunt imaginile pentru amd64,*Hurd*,...alte arhitecturi
aici problema e direct la varianta in engleza. Hurd e os ca si linux
nu e arhitectura, la rindul lui si el se instaleaza pe diverse
arhitecturi. Poate un bug report.

-> sit-oglinda
suna aiurea, am mai discutat pe lista din cite tin minte dar nu mai tin
minte cum a ramas. Personal prefer mirror

> P.S. Nu am trimis faq mai întâi pe listă pentru că e destul de mare.
e ok,e nasol de corectat, sa tot sari intre taburile de la browser, :-)
dar tot raul e spre bine, asa mi-au sarit in ochi mai clar unele lucruri.

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)