Re: Conversie sit Debian la utf-8 + diacritice noi

On Tue, Aug 14, 2007 at 04:36:30AM +0300, Eddy Petrișor wrote:

> pentru asta există msgdiacr, unul din scriptu-rile pe care le-am făcut anul ăsta pe la început... Caută pe lista
> diacritice... însă cea ce spui nu are a face cu utf-8 ci cu tranziția șț.

Da și nu. Tranziția la utf-8 se face cel mai ușor cu

iconv -f iso-8859-16 -t utf-8

chiar dacă textul este iso-8859-2. Efectul secundar (nedorit în cazul
nostru) este ca această conversie transformă automat și sedilele în
virgule ...

> Conversia de codare are a face cu iconv și (, îmi spune instinctul,)
> modificarea vreunei configurări la sistemul de
> compilare a paginilor.

Corect. E o setare în .wmlrc

> Lansarea lui Lenny nu are nici în clin nici în mânecă cu situl...

Așa-i, dar pare un termen bun. Mai tărziu cred că nu ar trebui să se
întâmple, pentru a avea o „imagine” unitară. Desigur decizia nu-mi
aparține.

> însă problemele de fonturi din Windows mă îngrijorează... Poate ar fi
> bine să nu facem deocamdată conversia la diacriticele corecte,
> într-adevăr

De aceea am și sugerat să așteptăm pâna la lansarea lui lenny (chiar
dacă nu are legătură directă)