Ghilimele româneşti şi ţ-uri şi ş-uri corecte

Salutare,

Uitându-mă pe lista de coduri folosite[1] şi mesajele de pe nivelul 4
am văzut că mai apare printre coduri şi codul pentru tick < ` > care e
folosit greşit pe post de ghilimea de deschidere şi e împerecheată cu
< ' >. Eu am încercat să elimin acest simbol şi să folosesc
ghilimelele corecte < „ > şi < " > (sunt sigur că gmail le va strica
pe cele două, aşa că scriu şi codurile unicode: <U201d> <U201e>).

Părerea mea este că ar trebui să folosim doar ghilimele româneşti, aşa
că propun să începem o vânătoare împortiva lor. Nu ştiu încă dacă cele
13 caractere ` sunt toate în dpkg sau nu, dar vroiam să fiu sigur că
şi în alte părţi se vor folosi ghilimelele româneşti.

Mai am o întrebare, ar trebui să folosim diacriticele corecte pentru <
ţ > şi < ş > ?

[1] http://d-i.alioth.debian.org/spellcheck/level4/latest/nozip/ro_codes.txt
[2] http://d-i.alioth.debian.org/spellcheck/level4/latest/nozip/ro_all.txt