aptitude --help încă arată deplorabil

Salutare,

Am văzut că aptitude încă afişează la o calitate execrabilă mesajele.

Eu îmi aduc aminte că am mai ridicat încă o dată problema asta cu ceva
timp în urmă. Ai suprascris cumva traducerea ta cu una mai veche sau nu
ai mai lucrat deloc?

(Sorin, nu am mai văzut nici un semn de viaţă de la tine de când am mers
la bere. Mai poţi să întreţi traducerile? E totul ok?)

aptitude 0.4.3
Utilizare: aptitude [-S fnume] [-u|-i]
        aptitude [opţiuni] <acţiune> ...
  Acţiuni (dacă nici una nu-i specificată, aptitude va intra în modul
interactiv):

 install      - Instalează/înnoieşte pachetele
 remove      - Şterge pachetele
 purge       - Curăţă pachetele şi fişierele lor de configurare
 hold       - Pune pachetele în aşteptare
 unhold       - Anulează comanda de reţinere pentru un pachet
 markauto     - Marchează pachetele ca fiind automat instalate
 unmarkauto   - Marchează pachetele ca fiind instalate manual
 forbid-version - Interzice aptitude de a înnoi o anumită versiune de
pachet.
 update       - Descarcă listele de pachete noi/posibil de înnoit
 upgrade      - Execută o înnoire sigură
 dist-upgrade - Execută o înnoire, instalând şi ştergând pachete
 forget-new   - Uită de pachetele ce sunt "noi"
 search      - Caută un pachet după nume şi/sau expresie
 show       - Afişează informaţii detaliate despre un pachet
 clean      - Şterge fişierele pachetelor descărcate
 autoclean    - Şterge vechile fişiere ale pachetelor descărcate
 changelog    - Vizualizarea jurnalului de modificări al unui pachet
download     - Descarcă fişierul .deb pentru un pachet
 reinstall    - Descarcă şi reinstalează (pe cât posibil) un pachet
instalat curent

  Opţiuni:
 -h             Acest text de ajutor
 -s               Simulează acţiunea, dar n-o executa în realitate.
 -d                Doar descarcă pachetele, nu instala sau şterge nimic.
 -P               Întodeauna cere confirmare pentru acţiuni
 -y              Presupune că răspunsul la întrebările simple da/nu este
'da'
 -F format       Specifică un format pentru afişarea rezultatelor
căutării; vezi manualul
 -O ordine        Specifică modul în care rezultatele căutării să fie
sortate; vezi manual
 -w lăţime         Specifică lăţimea afişării pentru formatarea
rezultatului de căutare
 -f             Încerc în mod agresiv să repar pachetele deteriorate.
 -V             Arată ce versiuni de pachete sunt instalate.
 -D             Arată dependenţele pachetelor schimbate automat.
 -Z                 Arată modificarea în dimensiune a fiecărui pachet
instalat.
 -v             Afişează informaţii suplimentare (poate fi folosită de
mai multe ori)
 -t [producţie]   Impune producţia din care pachetele ar trebui instalate
 -q             În modul linie de comandă, inhibaţi indicatoarele de
evoluţie incrementală.
 -o key=val     Ajustează direct opţiunea de configurare numită 'key'
 --with(out)-recommends  Specifică dacă recomandările să fie tratate ca
dependenţe
.......................puternice sau nu
 -S fnume: Citeşte informaţiile de stare extinsă aptitude din fişierul
fnume.
 -u      : Descarcă listele cu pachetele noi la pornire.
 -i      : Execută comanda de instalare la pornire

                   Acest aptitude n-are puterile unei Super Vaci.

- --