Re: [ITT] po-debconf://{cupsys,debconf,fontconfig,glibc,samba}

On 16/09/06, Eddy Petrişor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:
On 16/09/06, stan ioan-eugen <stan.ieugen@gmail.com> wrote:
> 2006/9/16, stan ioan-eugen <stan.ieugen@gmail.com>:
> >

> dacă ştie cineva cum se anulează ITT pentru debconf şi samba ... am
> vazut că sunt deja traduse.Iniţial nu am observat deoarece la
> http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/ro nu sunt în lista TO DO,
> iar când am dat pe unul şi m-a dus la
> http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/pot# în toată lista şi am
> crezut că toate sunt pentru tradus. sorry.

Bine că ai văzut ;-)

Oricum nu e problemă, pentru că subiectul mesajului tău a fost "Re:
[ITT] ...." în loc de "[ITT] ...", deci nu a fost înregistrat.

poţi trimite direct la robot la "L10N Bot RO" <l10n-bot   AT    tmlug
ŞTIŢI_VOI_CE    ro> mesajele.

Nu există mecanism de revocare, dar pot să dau eu un "done" artificial pe el ;-)

> Şi încă ceva : din
> php4 [php4-module.templates] [libapache-mod-php4.templates]
> [php4-cgi.templates] [templates.pot]
>
> trebuie tradus doar fişierul cu pot nu?

Da, dacă te interesează doar traducerea mesajelor de configurare la instalare.

Din câte înţeleg eu, pot-ul este rezultatul unirii mesajelor celor 3
componente într-unul singur.