Re: [O] po-debconf://xserver-xorg/debian/po/ro.po

On 8/26/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:

> am trimis pe apt, dar mi-a sosit raspuns ca au ramas niste siruri ramase
> neclare, de genul:

Am făcut un diff între varianta ta şi cea de la Christian şi am să
vorbesc şi de diferenţele văzute de mine care sunt marcate ca fiind
aproximative.

#: cmdline/apt-get.cc:544
#, fuzzy
msgid ""
"WARNING: The following essential packages will be removed.\n"
"This should NOT be done unless you know exactly what you are doing!"
msgstr ""
"AVERTISMENT: Următoarele pachete esenţiale vor fi şterse\n"
"Aceasta NU ar trebui făcută decât dacă ştiţi exact ce vreţi!"

a apărut un „." după „removed"

#: cmdline/apt-get.cc:865
#, fuzzy, c-format
msgid ""
"You are about to do something potentially harmful.\n"
"To continue type in the phrase '%s'\n"
" ?] "
msgstr ""
"Sunteţi pe cale de a face ceva cu potenţial distructiv\n"
"Pentru a continua tastaţi fraza '%s'\n"
" ?] "

a apărut un „." după „harmful"

> Failed to write file %s
> Eşuare în a scrie fişierul %s

înainte nu era „to" în msgid (între Failed şi write)

> The pkg cache must be initialized first
> Cache-ul pachetului trebuie întâi iniţializat

lispsea „d" în finalul lui „initialized"

> Error occurred while processing %s (NewPackage)
> Eroare în timpul procesării %s (Pachet Nou)
>
> Error occurred while processing %s (UsePackage1)
> Eroare în timpul procesării %s (UsePackage1)
>
> Error occurred while processing %s (UsePackage2)
> Eroare în timpul procesării %s (UsePackage2)
>
> Error occurred while processing %s (NewFileVer1)
> Eroare în timpul procesării %s (NewFileVer1)

plus

#: apt-pkg/pkgcachegen.cc:241
#, fuzzy, c-format
msgid "Error occurred while processing %s (FindPkg)"
msgstr "Eroare Ã(r)n timpul procesării %s (FindPkg)"

#: apt-pkg/pkgcachegen.cc:254
#, fuzzy, c-format
msgid "Error occurred while processing %s (CollectFileProvides)"
msgstr "Eroare Ã(r)n timpul procesării %s (CollectFileProvides)"

înainte occurred era scris cu un singur „r"

Data viitoare îţi recomand să faci un

diff -u traducere_veche.po traducere_nouă.po | less

ca să vezi diferenţele. Ai putea folosi şi meld.

> nu prea-mi dau seama de ce se considera neclare traducerile.

aproximative... m-ai indus în eroare cu „neclare" :)

> daca nu e urgenta foarte mare cu xorg, pot sa-l preiau eu.
Nici o problemă. Nu se face release mâine la etch ;-)

Zeno, îl prefer pe Sorin din motive evidente, sper să nu te superi.