Re: [LCFC] po://evolution-exchange.HEAD.po

În data de Jo, 25-08-2005 la 16:17 +0300, Ruset Zeno a scris:
> Dane, cred ca poti sa faci commit, multumesc.

Am tradus mesajele netraduse + fuzzy si am facut commit (atasat
fisierul).

> Are doua revizii deja, Eugen si Eddy, si am facut modificarile.
> Daca cineva mai vrea sa-l perie, eu sunt dispus sa il mai modific.

Ma asteptam ca o traducere cu 2 revizii sa aibe mesajele traduse
complet. Parerea mea este ca filosofam prea mult pe marginea unei
traduceri, abia pot tine pasul cu mesajele de review... Am mai spus,
corect ar fi trimitem po-ul revizuit, iar unde sunt obiectii sa se
discute.

-dan