Re: [L10N:ro]Call for upload/RO translation still in BTS

On 6/5/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:

> dar nu era nici asa de complicat, si-n plus inghetarea a presupus ca
> traducerile pot intra in categoria celor care nu presupun schimbari
> majore, nu implica dependinte, etc (o spun uitandu-ma pe mesajul de
> anunt al inghetarii)

nu mai comentez

> deosebirea a fost ca la dpkg intr-adevar a fost trimis tarziu, si era
> normal sa facem presiuni suplimentare sa fie acceptat, dar la celelalte,
> unde erau trimise cu muuuuuult inainte??
> si totusi, de ce pe-acolo se recomanda folosirea conturilo pt svn?

Am să încerc ca pentru orice proiect în care se oferă acces pentru
traducători, să cer un cont şi am să am eu grijă să introduc
traducerile, pentru a evita pe viitor probleme ca cele de acum.

Dar nu toate proiectele/pachetele oferă acces svn/cvs/darcs/* pentru
că mulţi DD folosesc un VMS* local. Pentru cazuri de genul acela putem
doar să cerem să pună traducerea în VMS dacă aceasta are ceva vârstă
în BTS.

* version managment system