Re: [L10N:ro]Call for upload/RO translation still in BTS

On 6/4/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> in fapt, ce era asa de greu sa se autentifice pe un server si sa dea o
> prapadita comanda de compilare??

nu e chiar aşa de simplu, şi în plus este deep freeze

> sunt tare comozi, si oricum printre ei recunosc francezi care au votat
> "NU", nemti care cand vine vorba de EU si romania incep sa strambe din
> nas, de americani ce sa mai zic...

nu cred că are una de a face cu alta, te laşi condus de sentimente;
nimeni nu ne persecută

> am pierdut o zi intreaga incercand sa fac un amarat de cont la un sit
> american de sah, ca sa constat intr-un tarziu ca erau puse sub
> interdictie ip-urile romanesti!!

sah sau ssh?
asta e, poti sa le trimiţi un mail de nemulţumire

> eddy, crezi ca pe viitor am putea evita probleme de genul asta daca
> ne-am face conturi pe serverul ala de SVN?

nu asta e soluţia
Dan are dreptate în oarecare măsură, trebuia să facem ca la dpkg, cam
în aceiaşi perioadă