Re: Ghilimele

Dan Damian wrote:

in primul rand, ce-i aia xorg??
Bună dimineaţa! :))
pana una alta, ca debianist ce ma aflu, n-am treaba cu xorg...

in al treilea rand, cred ca de ani buni de cand se face informatica in RO se folosesc ghilimele englezesti...

Că bine zici, de ce ne mai chinuim să traducem, că informatica s-a făcut
pe interfeţe englezeşti toţi anii ăştia...
Recunosc că treaba cu ghilimelele e un amănunt, însă dacă tot depunem
efort cu traducerile, de ce să nu încercăm să o facem corect?
a traduce e una, a schimba modul de afisare al ghilimelelor e alta.
in fapt, vine cineva si-mi explica si mie cine/de ce/cand a considerat ca ghilimelele romanesti sunt mai utile/frumoase decat cele englezesti?

--
Sorin