Re: Fwd: [D-I] Important translation work : menu sections

Eddy Petrisor wrote:

Atentie mare!! Poate careva sa traduca template-ul asta?
Nu e greu, dar e foarte foarte important.
o preiau eu, pe langa dpkg asta e floare la ureche.

Tin neaparat sa fie trimisa o propunere pe lista pentru a fi discutata.

-------
Din pacate, pentru debian, eu voi fi in concediu de sambata 19 feb
pana pe 23 feb si nu pot sa ma ocup de ea.

Sorin, te rog sa te ocupi tu de eventualele probleme si sa te asiguri
ca zeno a facut treaba buna cu dpkg, in caz ca termina? Merci.
nu  cred ca termina pana pe 23 :)

Altceva: vezi daca "sare" ro pe nivelul cu pcmcia-cs in debian
installer; daca nu, intreaba te rog pe #debian-boot daca stie cineva
ceva (eu i-am trimis maintainerului - pelle@debian.org - , care se
pare ca a uitat sa bage traducerea in arborele cvs desi in ultima
versiune de pachet, pcmcia-cs e tradus).

Apropos zeno, poti verifica si tu ultima traducere a lui sorin (apt)
maine (joi) pentru ca trebuie predata vineri? Merci.
In fapt, termenul de predare este 19, deci eu as vrea eventuale sugestii pana pe 18.

Si in legatura cu asta, mie cand imi vin emailuri cu fisiere cu modificari la care apar ca fiind eu ultimul traducator, o copie a respectivului email este trimisa automat si la adresa romanian@keops.frmug.org. Stie cineva ce-i cu adresa asta? Mai normal imi pare a sosi o copie pe lista asta de discutii.

--
Sorin