Re: Fwd: [D-I] Important translation work : menu sections

Sorin B. wrote:

Sorin, te rog sa te ocupi tu de eventualele probleme si sa te asiguri
ca zeno a facut treaba buna cu dpkg, in caz ca termina? Merci.

nu  cred ca termina pana pe 23 :)

o sa incerc sa termin desi nici eu nu cred. Oricum imediat ce e gata il
trimit lui Sorin pt. verificare.

Apropos zeno, poti verifica si tu ultima traducere a lui sorin (apt)
maine (joi) pentru ca trebuie predata vineri? Merci.

in regula, tinind cont ca dpkg oricum cred ca va intirzia, nu e nici o
problema.