Mag ik even uw aandacht voor een belangrijke mededeling?

Title: Message
Geachte heer, mevrouw,

Allereerst mijn excuses voor dit ongevraagde bericht. Dit is een eenmalige bericht en u hoeft niets te doen om te voorkomen dat u nogmaals door mij benaderd wordt. Toch zou ik u willen vragen om onderstaande informatie goed door te lezen alvorens dit bericht te verwijderen.

Ik ben namens een zeer grote, gezonde en winstgevende Amerikaanse firma (de op 4 na grootste in z'n branche) op zoek naar serieuze en ondernemende mensen die in hun vrije tijd willen helpen de organisatie in Nederland op te zetten. Daarnaast wordt ook de mogelijkheid geboden om een aanzienlijk inkomen te vergaren.
Voor alle duidelijkheid:
1. U hoeft NIETS te kopen
2. U heeft GEEN voorraden
3. U hoeft NIETS af te leveren
4. Er is GEEN verkoopdruk
5. U hoeft GEEN geld te innen
6. U krijgt een volledige training
7. U krijgt alle (internet) hulpmiddelen.

Als u interesse heeft om meer te willen weten over het bedrijf, de werkzaamheden en de verdiensten, klik dan hier mailto:good4all@web.de?subject=INFO , verstuur het bericht en ik zal u dan per omgaande van meer informatie voorzien.

Mocht u, om een of andere reden, niet geïnteresseerd zijn, maar heeft u vrienden, kennissen of collega's die een ruime extra verdienste kunnen gebruiken, dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken om dit bericht aan hen door te sturen.
Nogmaals: ik ben alleen geïnteresseerd in serieuze en ondernemende mensen en heb geen behoefte aan avonturiers. Dit is een serieuze uitdaging en wie vanaf het begin meedoet kan een zeer aanzienlijk inkomen verdienen.

Met vriendelijke groet,
Dick H.