literówka i przecinki

Witam,
zgłaszam niewielką literówkę (i brak kilku przecinków) na stronie http://www.debian.org/releases/stable/errata (w wersji polskojęzycznej).

Zdanie:
"Aby uzyskać informacje na tematy związane z kwestiami bezpieczeństwa w "Wheezy" proszę sprawdzić strony związane z bezpieczeństem."
powinno wyglądać, jak poniżej (podkreśleniem wyróżniam zmiany, samo podkreślenie oczywiście do usunięcia):
"Aby uzyskać informacje na tematy związane z kwestiami bezpieczeństwa w "Wheezy"_,_ proszę sprawdzić strony związane z bezpieczeńst_w_em."

Podobnie w dwóch zdaniach wydaje mi się, że brakuje przecinków:
"Zespół Debiana ds. bezpieczeństwa zajmuje się aktualizacjami pakietów w wersji stabilnej w których zidentyfikowano problemy związane z bezpieczeństwem."
wydaje mi się, że powinien wyglądać tak:
"Zespół Debiana ds. bezpieczeństwa zajmuje się aktualizacjami pakietów w wersji stabilnej_,_ w których zidentyfikowano problemy związane z bezpieczeństwem."

Natomiast:
"Aby mieć dostęp do najnowszych aktualizacji dotyczących bezpieczeństwa przy użyciu APT należy dodać następującą linię do /etc/apt/source.list:"
wydaje mi się, że lepiej mógłby wyglądać tak:
"Aby mieć dostęp do najnowszych aktualizacji dotyczących bezpieczeństwa_,_ przy użyciu APT należy dodać następującą linię do /etc/apt/source.list:"

Pozdrawiam wieczorową porą,
Krzysztof