Re: Multi-arch

On Wed, May 23, 2012 at 07:39:22PM +0200, Mirosław Zalewski wrote:

> Wg mnie lepiej nie tłumaczyć.

Ja bym już albo całość tłumaczył, albo nie. Dziwnie będzie wyglądać
tak pół na pół.

> „Ta sama”, „Obca”, „Dozwolona”/„Dopuszczalna” (nie mam zamiaru kruszyć o to
> kopii).
>
> Chciałem jeszcze dodać, że tłumaczenie może być dosłowne i nie powinniśmy się
> przejmować jego zrozumiałością. Cała idea pola „Multi-Arch” oraz
> dopuszczalnych jego wartości jest niezrozumiała bez przeczytania dokumentacji,
> czy to w języku polskim, czy angielskim. Z tego względu możemy sobie pozwolić
> na sporą dozę arbitralności — byle później konsekwentnie się do niej stosować.

Zgadzam się częściowo. Faktycznie dokumentację trzeba przeczytać żeby
zrozumieć o co chodzi, ale nie ma co ludziom utrudniać zostawiając
wybrane fragmenty opisu pakietu nieprzetłumaczone. Wyglądałoby jak
niedoróbka.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 2048R/02F946FC  35E9 1344 9F77 5F43 13DD  6423 DBF4 80C6 02F9 46FC