Re: Wyszukiwanie pakietów z lenny.

> Mirosław Zalewski <miniopl@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
> Ps. Celem tej listy dyskusyjnej jest koordynowanie pracy związanej
> z tłumaczeniem Debiana na język polski. Ta lista nie służy do świadczenia
> pomocy technicznej użytkownikom.
> --
> Best regards
> Mirosław Zalewski

Ma Pan racjię że ta lista nie służy do pomocy technicznej.
Ja wysyłając powyższą wiadomość nie proszę o pomoc lecz zgłaszam błąd.

Tak jak jest napisane na stronie http://www.debian.org/distrib/packages,
cytuję:
>Aby zgłosić problem ze stroną WWW, prześlij wiadomość
>po angielsku na debian-www@lists.debian.org
>lub po polsku na debian-l10n-polish@lists.debian.org.

A błąd dotyczy tego, że na stronie http://archive.debian.net/
nie ma możliwości przeszukiwania pakietów w dystrybucji 'lenny'.

Pomimo że na  http://www.debian.org/distrib/archive.pl.html jest napisane:
> Możesz przeszukiwać pakiety w starych dystrybucjach
>pod adresem http://archive.debian.net.

W konsekwencji w żaden sposób nie można wyszukać pakietów z lenny bo na
stronie http://archive.debian.net/ nie ma takiej możliwości, a na
http://www.debian.org/distrib/packages zwraca "Przepraszamy,
wyszukiwanie nie przyniosło rezultatu."