Re: Tłumaczenie strony packages.debian.org

On Sun, Oct 30, 2011 at 09:45:18PM +0100, Michał Kułach wrote:

> Chciałbym żeby była świetna, ale rzeczywistość skrzeczy ;)

> Patrząc jak dodawano inne języki, wydaje mi się, że to wystarczy.
> Dokumentacji odnośnie samego dodawania tłumaczeń nie znalazłem.
>
> PS W pliku templates.pl.po jako znak separacji tysięcy wpisałem
> "&nbsp;", ale to chyba nie był dobry pomysł - bezpieczniej będzie
> wpisać ten znak w postaci "białej", czyli " ".

OK, zrobiłem też trochę własnych poprawek i wrzuciłem:
http://anonscm.debian.org/gitweb/?p=webwml/packages.git;a=commit;h=a1283a7c8ff204ff56b92fafac442c1217e4f9d8

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216