Re: Tłumaczenie strony packages.debian.org

Dnia 30-10-2011 o 14:13:07 Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał:

Świetna robota!

Chciałbym żeby była świetna, ale rzeczywistość skrzeczy ;)

Czy oprócz wrzucenia tych plików .po trzeba zrobić coś jeszcze? Widzę
"polangs" w config.sh.sed.in, ale czy dodanie tam "pl" wystarczy? Wiesz
może czy proces dodawania nowego tłumaczenia jest gdzieś udokumentowany?

Patrząc jak dodawano inne języki, wydaje mi się, że to wystarczy. Dokumentacji odnośnie samego dodawania tłumaczeń nie znalazłem.

PS W pliku templates.pl.po jako znak separacji tysięcy wpisałem "&nbsp;", ale to chyba nie był dobry pomysł - bezpieczniej będzie wpisać ten znak w postaci "białej", czyli " ".

Dzięki za pomoc i pozdrawiam,
--
Michał Kułach (pl DDTP team)