Re: Call for translations: Squeeze release announcement

On Tue, Feb 08, 2011 at 02:30:01PM +0100, Paweł Sadkowski wrote:

> Oraz dodać

> przed "Więcej informacji dostępnych jest na stronie...". Ależ fuszerkę
> odwaliłem...

Gotowe.

Co do dostępu do edycji stron zobacz
http://www.debian.org/devel/website/

CVS jest używany, bo jest z CVS-owym systemem numerowania wersji plików
dość ściśle związany system sprawdzania aktualności tłumaczeń. Jestem
pewien że wiele osób na CVS pomstuje (łącznie ze mną) ale nie wiem czy
ktoś ma pomysł jak to rozwiązać.

pozdrawiam,
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216