Re: Dodanie do listy vendorów.

On Wed, 15 Sep 2010 15:44:59 +0200
AJ - DISYSTEM <aj@disystem.pl> wrote:

> Witam,
>
> Na  wstępie  chciałbym serdecznie podziękować za reakcję na poprzednią
> wiadomość i usunięcie z listy vendorów nieaktywnych sklepów.
> Mam  jeszcze  jedną  prośbę  dotyczącą  dodania  naszego  sklepu, gdyż
> zgłoszenie za pośrednictwem strony nie daje efektów.
> Poniżej wypełniona lista zgodna z formularzem na stronie.

Akurat ktoś robił porządki i wyrzucił m.in. te 2 nieaktywne linki.

Jeśli chodzi o formularz http://www.debian.org/CD/vendors/adding-form
to z tego co wiem dość długo weryfikują te prośby o dodanie vendora
z uwagi na to że trafia tam dużo spamu i jakiś oszustw w rodzaju próśb o
dodanie kilku linków na jedną firmę - wiadomo każdy chce mieć wysoki
pagerank dzięki temu że debian.org go linkuje.

ostatecznie możesz napisać na debian-www@lists.debian.org (po angielsku
oczywiście) - może ktoś pomoże.

pozdr.
Karol