Re: console-common 0.7.77: Please update debconf PO translation for the package console-common

W dniu 8 maja Marcin Owsiany napisał:
> Wiktor Wandachowicz zostawił bez zastanawiania się:
>
> Tak na przyszłość proponuję to jednak zmieniać na adres tej listy.

I słusznie, sam też tak zrobiłem aktualizując aptitude:
http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?msg=5;filename=pl.po;att=1;bug=480062

Podobnie dla win32-loader:
http://lists.debian.org/debian-l10n-polish/2008/05/msg00018.html

Ale w console-common mi to umknęło. :oops:
Na szczęście wysłałem to na razie tylko tutaj - dziękuję tym bardziej
Marcinie za zwrócenie na to uwagi. A że teraz będę miał do tego
stosunek emocjonalny, to i będę lepiej o tym pamiętał na przyszłość

Miłego wieczora,
Wiktor

--
Registered Linux user #390131 (http://counter.li.org)