Re: Nowe tłumaczenie dla apt-0.7.11

On Fri, Feb 29, 2008 at 10:14:01PM +0100, Wiktor Wandachowicz wrote:
> Uff, po dłuższym okresie czasu doszedłem do satysfakcjonującej wersji
> tłumaczenia apt-0.7.11. Ostatni, najnowszy plik można znaleźć pod adresem:
> http://ics.p.lodz.pl/~wiktorw/debian/apt/debian-sid/po/pl.po
>
> Zaś plik różnicowy pod adresem:
> http://ics.p.lodz.pl/~wiktorw/debian/apt/debian-sid/po/pl-new.diff

Wygląda OK.

Może jedynie poprawiłbym te wszystkie "sygnatury" na "podpisy" po prostu.

> Wkrótce (niedziela - poniedziałek) zgłaszam tłumaczenie na bugs.debian.org
> z nadzieją, że zostanie włączone do gałęzi głównej projektu apt. Czy mogę
> dopisać, że tłumaczenie było dyskutowane na tej liście?

Śmiało.

> Podałem też nowy nagłówek, jak poniżej - czy słusznie?
> "Language-Team: Polish <debian-l10n-polish@lists.debian.org>"

W sumie nie wiem czy teraz bardziej aktywna jest ta lista, czy pddp.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216